onsdag 25. mars 2009

Tilbake til kvardagen

I går var vi tilbake med jobb og husbygging igjen, etter ein fantastisk tur til Liverpool der eg og min kompanjong i Liverpooltur.no, Jan Halvard Holmøy var ut på matta i pausa og tok to straffer kvar mot sjølvaste The Kop. Dette var enormt stort for oss og var eigentleg ein bisarr opplevelse, aldri før har vi vore framfor nesten 45 000 personer. Det var deilig å dunke inn begge straffene, og få applaus fra The Kop er noko eg aldri vil gløyme. At Liverpool banka Aston Villa 5-0 gjorde dagen komplett. Men sjølv om eg på langt nær har landa er vi tilbake til kvardagen no.

Gårsdagen gjekk med på å kome igang igjen med å platekle veggane. I tillegg var Målermester Lindvik i gang med å sparkle romma vi var ferdig med, noko han fortsatte med i dag. Vi har no starta å platekle trapperommet og starta med det ovanfrå.
I dag fekk vi også lampar frå Deltalight og vi vil no plassere dei så eletrikeren kan gjere seg ferdig så vi får platekle.
I dag kom også varmepumpa, eit beist frå Ekowell i Finland på 330 kg. Heldigvis har eg gode kompiser som kom og hjalp meg med å få inn beistet, noko som gjekk overraskande lett. Kjekt med god hjelp!


Marius, Arild, eg og Lars Petter dreg varmepumpa opp bakken med Geir Helge gøymer seg bak den.


Varmepumpa på plass. Dette er ei Ekowell EVT 500, ei vatn-til-vatn pumpe.

Ingen kommentarer: