søndag 3. august 2008

Meir Bewi

Dei siste dagane har gått med til å bygge veggar i Bewi. Det går fort sjølv om det er ein del kapping på grunn av vindu og dører. Vi venter no på nokre H-bjelkar så vi får lagt resten av golvet, når disse er på plass vil vi gå tilbake til golvlegging.
Far har også satt opp ei "anleggstrapp" opp til 2. etasje. Denne er uforskamma solid og fin, nesten slik vi berre må la den stå når vi er ferdig :-)


Halve huset er no oppe i den høgda den skal ha.


Eg fester nokre støtter.


Emilie utanfor austveggen med dør inn til vaskerom/teknisk rom. Oppe er det eit vindu inn til "Masters bedroom".



Ein veldig fin trapp som er plassert der trappen skal vere.

1 kommentar:

carmacom sa...

Du er effektiv med byggingen synes jeg :) ... Har Hatt ferie så du har kommet endel lengre enn meg den siste tiden. Kjempe flink å oppdatere bloggen din er du også(her sliter jeg litt...) Spurte deg tidligere om du skulle armere like mye i 2 etg, men da viste du ikke og skulle sjekke med bewi. Hva kom du fremm til ang armeringen? Jeg begynner snart på 2 etg, men i følge Sundolitt så er det nok med armering pr 60cm over bakken i 2 etg.
Var forøvrig på en messe i går, hvor Bewi var representert. Systemene er relativt like, men likte knaste beskytteren til Bewi i tillegg tror jeg Bewi er lettere å bygge med siden de har støre mål på modulene og det dermed blir mindre skjøter. Hadde nok valgt Bewi hadde jeg fått like godt tilbud hos dem.