fredag 18. juli 2008

Klargjering til støyping

No har tomta fått ein ny definisjon, nemleg huset. No er det slutt på å sei at eg skal opp i tomta, no blir det opp i huset. For etter far satt opp treveggen ved inngangspartiet den dagen eg tok meg fri, blei det plutseleg eit hus av det heile. Han hadde gjort mykje torsdagen då eg og familen var på tur, så mykje at eg lurer på om eg berre gjeng i vegen når eg er der.....?
I dag har vi fått klartgjort det meste til støyping. Vi har fått opp skinnene og nokre støtter, fått forskalt vindua og det einaste som manglar før vi kan støype er å få i dei vertikale armeringsjerna.


Slik så det ut på onsdag når eg reiste på ein liten ferietur med familien.


Vindu uten forskaling.


Fronten med inngangspartiet. Jernskinner og forskaling er satt på.


Bjelkane over er satt opp for å kontrollere måla. Det er ikkje så mykje hald i dei men dei bekrefta at framveggen var rett og bein.


Forskaling og støtteskinner.


Eit ferdig forskala vindu. Forskalinga er resirkulerbar og vil bli brukt på vindua i 2. etasje også :-) I tilfelle nokon lurer, nei det skal ikkje vere småruta vindu!


Støttene er enda ikkje festa.

Ingen kommentarer: