torsdag 24. juli 2008

Rydding

Far har tatt ein velfortjent fridag i dag og reist på hytta så eg har vore aleine i tomta. Jobben i dag var å rydde vekk forskaling og støtter.

Slik blei det sjåandes ut etter alt av hjelpemidler var plukka vekk. Bewiveggen blei heldigvis bra.




Austhjørnet. Ei halv Bewiblokk som skil 1 og 2 etasje.
Eg var litt rask å ta vekk støtta her men den er satt på igjen no. Den skal få stå til betongen er skikkeleg herda.


Ooops, først no oppdaga eg at eg har gløymt å fjerne forskalinga øverst i vinduet til venstre. Ja ja, då har eg noko å gjer i morgon også...


Fundament til berande veggar


Her er det laga ei "dryppfelle" på undersida av taket på boda. Denne hindra vatnet å renne inn til veggen, den drypp istaden rett ned. Luring han far som kom med den.


Taket på boda blei rett og slett strøkent. Eg spylte det og vatnet rann (sjølvsagt) rett veg.

Ingen kommentarer: