tirsdag 29. juli 2008

Meir bjelkelag

I dag syns eg det var det ein tung dag i tomta. Det er faktisk kjølegare i dag enn i går men eg holdt på å renne vekk i solsteiken. Dette sjølv om det blei ein litt kort dag på meg for eg måtte avbryte arbeidet ein times tid for å kjøpe billettar til Vålerenga - Liverpool neste tirsdag. Eg fekk heldigvis kjøpt :-)
Eg var litt optimistisk då eg trudde vi skulle rekke å legge sponplater på bjelkelaget i dag. I stadenfor fekk vi lagt bjelkelaget i trapperommet. Medan eg sat foran pc'n og kjøpte billettar kom Modulbygg med plater, drager, lim og ei skrumaskin. Det er kjekt å få låne ei slik ei sidan det gjer skruing av sponplater mykje lettare.


Trappa vil kome opp her. Trappa opp til 3. etasje vil gå opp fra det utstikket på venstre side.


Bjelkesko held bjelkane oppe.



Røra kjem opp gjennom reima.

Ingen kommentarer: